Електронний кабінет вступника — це ключовий інструмент для подання документів до закладів вищої освіти. Щоб успішно скористатися всіма можливостями сервісу, важливо врахувати кілька важливих аспектів:

➡️ Редагувати інформацію, зокрема змінити фото, в ел. кабінеті ви можете тільки ДО подання першої заяви. Після цього нічого змінити неможливо.

➡️ Якщо ви маєте право на пільгу, то ДО подання заяв рекомендуємо звернутися до найближчого закладу освіти з документами для внесення інформації в Реєстр осіб зі спец. умовами вступу. Відтак ваша пільга відображатиметься в розділі “Спеціальні умови вступу”.

➡️ До кожної заяви необхідно додати текст мотиваційного листа. Він має відповідати вимогам, визначеним закладом освіти.

➡️ На написання тексту мотиваційного листа в кабінеті передбачено 120 хв., потім система оновиться й текст не збережеться. Якщо вам потрібно більше часу, радимо написати лист в іншому файлі (наприклад Word або Google-Документи), а потім скопіювати текст в кабінет.

 


Beketov_Site.png

Vstup

Conference department

Consultations

Survey

Formal and informal education

Mobility

Bank details

Help ZSU Site

VTour Site

Psychological assistance