Електронний кабінет вступника — це ключовий інструмент для подання документів до закладів вищої освіти. Щоб успішно скористатися всіма можливостями сервісу, важливо врахувати кілька важливих аспектів:
➡️ Редагувати інформацію, зокрема змінити фото, в ел. кабінеті ви можете тільки ДО подання першої заяви. Після цього нічого змінити неможливо.
➡️ Якщо ви маєте право на пільгу, то ДО подання заяв рекомендуємо звернутися до найближчого закладу освіти з документами для внесення інформації в Реєстр осіб зі спец. умовами вступу. Відтак ваша пільга відображатиметься в розділі “Спеціальні умови вступу”.
➡️ До кожної заяви необхідно додати текст мотиваційного листа. Він має відповідати вимогам, визначеним закладом освіти.
➡️ На написання тексту мотиваційного листа в кабінеті передбачено 120 хв., потім система оновиться й текст не збережеться. Якщо вам потрібно більше часу, радимо написати лист в іншому файлі (наприклад Word або Google-Документи), а потім скопіювати текст в кабінет.